Tablet pazarının lideri hangi marka oldu?

tablet

 

2014 yılının dördüncü çeyreğinde dünyada 76,1 milyon tablet ve hibrid cihaz satıldı.Bu da 2013 yılının dördüncü çeyreği ile karşılaştırıldığında 3,2 oranında daralma olduğu anlamına geliyor.2014 yılında tablet satış hacmi 4,4 oranında yükselerek 229,6 milyon adete ulaştı.

Analistlere göre , Apple ve Samsung  şirketleri tablet pazarının esas oyuncuları. Apple’ ın tablet çeşidini geliştirmesi, eski modelleri satışta bulundurmasına rağmen, bu, yeni iPhone modellerinin tasarımında iPad cihazlarının satışını canlandırmak için yeterli olmadı. Aynı zamanda Samsung  şirketi Android sistemli ucuz tablet üreticileri tarafından sürekli baskı altında tutuluyor

Apple tablet pazarının lideri oldu. Şirket son çeyrekte 21,4 milyon tablet sattı. Samsung ikinci sırada yer aldı. Sonraki basamaklarda  ise Lenovo, ASUS ve Amazon şirketleri yer aldı.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s